Jak założyć dochodową pomoc drogową?

Jak założyć dochodową pomoc drogową?

Każdy, kto myśli o założeniu firmy w branży transportowej zastanawia się nad tym, czy całodobowa pomoc drogowa to pomysł na dobry biznes. Odpowiedź na to pytanie będzie twierdząca, jeśli zadbamy o kilka ważnych szczegółów, które zapewnią prowadzonemu przedsiębiorstwu atrakcyjność i kompleksowość świadczonych usług. Trzeba sobie zdawać sprawę z faktu, że im więcej będzie mogła zaproponować nasza pomoc drogowa 24H, tym więcej zdobędzie klientów i tym większe będą osiągane zyski.

Jakie usługi warto proponować?

Pomoc drogowa 24h przede wszystkim powinna świadczyć usługi dla kierowców, których pojazdy uległy awarii, kolizji lub wypadkowi. Warto jednak zapewnić takim samochodom nie tylko bezpieczne holowanie, ale także wykonywanie drobnych napraw na drodze: wymianę opony, żarówek lub akumulatora, awaryjne otwieranie drzwi czy dowóz paliwa. To jednak nadal nie wszystko. Usługą przynoszącą realne dochody jest także przewożenie uszkodzonych i sprawnych samochodów na terenie całego kraju i z zagranicy. Rozszerzenie działalności na rynek międzynarodowy znacząco wpłynie na napływ nowych klientów.

Zainwestuj w dobry sprzęt

Całodobowa pomoc drogowa powinna być wyposażona w pojazdy i sprzęt wysokiej jakości. Nie tylko niezbędny jest samochód i laweta, ale także urządzenia niezbędne przy dokonywaniu napraw różnego rodzaju pojazdów. Na terenie Niemiec polecaną firmą jest np. holowanie Hannover. Możemy także zdecydować się na pomoc drogową z warsztatem. Wówczas holowane samochody będą miały zapewniony nie tylko przewóz, ale i naprawę w tej samej firmie. Jest to co prawda duża inwestycja, ale mogąca przynieść wymierne zyski. W tej sytuacji trzeba zadbać o zakup sprzętu do profesjonalnej diagnostyki i naprawy różnego rodzaju awarii. Niezbędne jest również zatrudnienie pracowników posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie.

Dostępność i marketing

Dobrym rozwiązaniem jest pomoc drogowa świadcząca swoje usługi całą dobę. W takiej sytuacji należy sprawić, by telefon był dostępny dla klientów przez cały czas. Jeśli nie będą oni mogli skontaktować się z pracownikiem pomocy drogowej, nawet najlepszy marketing nie pomoże w ich pozyskaniu. Równie ważna jest reklama. Warto zadbać, by nasze usługi – pomoc drogowa, holowanie, laweta czy warsztat, każdy mógł łatwo znaleźć w Internecie. Zadbanie o tego rodzaju marketing sprawi, że nasza pomoc drogowa będzie dla osób potrzebujących holowania czy naprawy samochodu praktycznie na wyciągnięcie ręki.

Dodaj komentarz